söndag, februari 8

humoridentitetskris

Förra helgen uppe i norr hamnade vi i vilda diskussioner angående ämnet humor. Jag upptäckte då att jag befinner mig mitt i en kris. Jag känner mig vilse i humorns djungel. Jag har hamnat i en humoridentitetskris!!!! Jag vet inte vad för slags humor jag har, och/eller vad jag tycker är mindre roligt, och framförallt vad jag tycker är riktigt roligt. Jag skrattar rätt ofta, är sällan grinig, men vad skrattar jag åt egentligen ??!
Jag måste hitta min typ av humor....

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har humor.... men ibland kan det vara svårt att veta vad man tycker är roligt. Jag tycker att det kan ändras också från tillfälle till tillfälle. Men tjejen, du har helt klart humor!

Anonym sa...

Jag utmanar dig =)

Go to "my pictures" on your computer-


Then go to the 6th folder- Take picture number 6


Show the picture in your blog, and write something about it.


Pick out 6 new persons, link to them and let them now they've been challenged!