torsdag, februari 12

oväntat besök av en oinbjuden gäst

Herr Feber kom på besök. Otrevligt värre att komma sådär oinbjuden tycker jag. Så jag bjöd in Fröken Ipren, bara för att skrämma bort honom. Han försökte stanna kvar, men Fröken Ipren är väldigt stark och envis, så tillslut så gav Herr Feber upp. Men besöket satte sina spår, jag blev trött och tog en 14 timmars powernap.
Så fort Herr Feber hade gett upp så dök Farbror Hosta och Kusin Halsont upp, och de är inte lika lätt att bli av med. Dock gillar de inte Morbror Whiskey särskilt mycket, så han blev hitkallad på blixtvisit. Nu träter och slåss de som bara den, och jag hoppas att Morbror Whiskey går vinnande ur striden....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi jag har utmanat dig i min blogg =)

Anonym sa...

Å nu kommer Fröken Svår och ger dem en jävligt besvärlig match. Jag tippar på att Fröken Svår, Morbror Whiskey och Polarn Öl vinner! LÄTT! ;)

Anonym sa...

Hur gicj det? Jag hoppas morbror Whiskey vann.
Kramis