måndag, september 14

att ha ångest över körkort, finnar och ålder

Jag har en sjuk ångest över att jag inte har körkort. 31 år och INTE har körkort - det e fan KATASTROF !!!!!! En riktig katastrof. Imorgon börjar den långa vägen mot ett riktigt körkort. Jag ska på någon jäkla risk/drog/alkoutbildning en halvdag på körskolan. Det kostar 800 SEK. Viktigt är att man aktivt deltar i diskussionerna och kan svara för vissa fakta. Det blir väl jag och massa finniga 17-åringar. Fast i o för sig passar det bra då jag har 3 finnar mitt emellan ögonbrynen för tillfället. Så vem vet, de kanske inte ser min misslyckade tantålder - utan tar mig för iaf 23 glasätarår, p.g.a.finnarna. (Glömde nämna att i dessa 800 SEK så ingår det fika.)

3 kommentarer:

Ylva sa...

Jag har inte heller körkort... Har också gryyyyym ångest för det...
Lycka till idag!

Anonym sa...

hmm, men alkohol, det kan du ju .... Moahhhhhhh

Finnar sa...

Hatar finnar! Som tur är försvinner de ju oftast med tiden :)