onsdag, september 16

pigga människor på morgonen irriterar

Killen på Pressbyrån: Hej och VÄLKOMMEN.
Jag: öh Hej... tack
Killen på Pressbyrån: Du, vill du veta en sak... en banan kostar 7 kr, två bananer kostar 12 kr och tre bananer kostar 15 kronor.
Jag: öh, OK... men jag är nöjd med en.
Killen på Pressbyrån: OK, vill du ha en påse ??
Jag: Nej, tack.
Killen på Pressbyrån: Vill du ha kvitto ??
Jag: Nej, tack.
Killen på Pressbyrån: OK, men får jag önska dig en
TREVLIG DAG då ??
Jag: Ja, det kan du väl få.
Killen på Pressbyrån: Hoppas du får en JÄTTEBRA DAG.
Jag: Tack, detsamma. Hejdå.
Killen på Pressbyrån: Hejdå, ha en UNDERBAR DAG.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asgarv!!!! Var det den trevlige killen på drottninggatan, där vid bussarna? Han är ganska (över)trevlig ibland. Hahaha =)

Pb-byrån sa...

Nej nej, han har bara gått vår obligatoriska och jätteöverdrivna kundbemötandekurs på intranätet, han är vår bästa elev...!