torsdag, december 4

att vara två, varav en är lite bättre

Jag tror lixom att jag är bra, att jag klarar mig själv. Jag reder mig ! Jag tycker att jag är rätt händig och inte alltför tafatt. Jag funkar !

Men häromdagen så lossnade skåpluckan under diskbänken, den lossnade helt med fäste och allt. Ikväll så fick jag inte ens igång tvättmaskinen själv, en knapp som det stod "fördröjd start" på, stod och lyste med ett starkt rött sken (läääänge). Sen så är det inte skitenkelt att fatta hur dessa fula sladdar bakom och framför TVn ska kopplas ihop med alla andra apparater.

Tvåsamheten passar rätt bra !!

Uppdatering: Jag fick igång tvättmaskinen SJÄLV !! Gjorde det enda rätta, tog fram instruktionsboken och läste....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Marit....tvåsamhet. Suck :( ;)
Jag har iaf pappa som ställer upp ibland då "Jag KAN Själv" får böja sig inför uppgiften.

Anonym sa...

Och jag har en storebror som är alla sina tre systers vaktmästare :D Brorsor is the shit! Systrar också!!!