tisdag, december 2

döskallering

Idag när jag skulle åka buss så stod det två personer vid busshållsplatsen och pratade med varandra. En man i 45års åldern och en kvinna närmare 60år. Jag tror inte att de kände varandra sedan tidigare, och de verkade "lite speciella" båda två. Samtalsämnet var iaf hur mycket folk det brukar vara på bussen. Båda två var överrens om att iaf de visste att de skulle åka buss en särskild tid som det brukar vara mycket folk på bussen, så var det smart att promenera till busshållsplatsen före, (då var man säker på att få en sittplats). Smart tänkte jag, hum.... som att jag någonsin är ute i så god tid att jag hinner promenera till hållplatsen innan.....

Efter att ha tjuvlyssnat på dem ett tag så var jag ju bara tvungen att vända mig om för att se hur personerna som hade detta otroligt smarta samtal verkligen såg ut. Jag vände mig om och fick se två personer som såg iaf hyffsat normala ut, tills jag tittar ner på hans händer. Hans händer är prydda av 7-8 st döskalleringar. SÅ JÄVLA FULT !!!! Det är fasiken inte OK att ha sådana äckliga ringar när man är vuxen, eller det är aldrig OK.

4 kommentarer:

Janne sa...

Dödskalleringar is the shit ;) Närå det är faktiskt bland det absolut fulaste man kan ha.

Anonym sa...

Haha det händer mycket på bussarna du är på! ;) Fast det är mycket skumt folk på bussar, det är bara så... Jag hamnar 8 ggr av 10 ggr brevid eller nära någon gubbe som inte tvättat sig på 4 mån och pissat på sig emellan... Det är det äckligaste jag vet när man inte vill andras för att få in doften i näsan! Sen känns det som om äcklet fastnat på mig!

Anonym sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA du är UNDERBAR!!!! aaahahaha!!

och klackringar och ringar i öronen på manligheter är ALDRIG OK!! ahaha

Anonym sa...

Äh va inte så kinkig Marit! Såg han ut att vara singel?