tisdag, januari 27

att stjäla

Jag var på fest i Lördags, en tiotimmars fest. En riktigt rolig fest, med riktigt roliga människor. Herrn i huset började vid 4-tiden att simulera gäspningar, och tillslut fick värdparet kasta ut oss.

På festen så stal jag !! Jag stal av värdparet !! Framåt småtimmarna efter mycket skratt, tjatter och tävlingar så blev jag vrålhungrig. Jag rusade ut i köket för att hitta något ätbart, men det enda jag fann var en påse oöppnade salt och vinäger chips. Jag vräkte upp påsen och började hetsäta. Det skulle jag inte ha gjort. Endel blir verkligen straffad med detsamma.... Jag fick mörkröda utslag/blaffor på båda armarna !!

Vad skulle jag svara när de andra gästerna undrade vad som hade hänt ??
Att jag stulit.... ?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du prenumerera på min blogg, jag kan prenumerera på din då :)

Anonym sa...

Jag fattar inte... ?

Anonym sa...

Nu kryper sanningen fram. Jag hade inte gissat på att det var chipsen som var anledning till dina utslag. :D Kramis Malin

Anonym sa...

Lilla lillasyster Sara:
Vad är det du inte förstår....??
Jag stal - fick ett straff i form av utslag !

Janne sa...

Det kunde ju ha varit goda chips i varje fall :P

Anonym sa...

Påsen står kvar som du lämnade den.... det är bara att komma och hämta resten när du är sugen :)