tisdag, januari 6

springande ekorrar

Är det nu det börjar? Det nya livet !! Helgerna håller på och tar slut, och man ska tillbaka in i vardagen, in i ekorrhjulet. Man ska uppfylla alla löften och förväntningar, allt man gjorde och inte gjorde under det förra året ska göras 2009. Man ska bli hälsomänniska, naturfantast, muskelbyggare och nykterist på samma gång. Unna sig 8 timmars sömn, kolla mindre på skräpTV, läsa kloka böcker och utveckla sig själv. Men vad var det för fel på livet 2008? Jag gillar faktiskt mitt ekorrhjul. Det snurrar i lagom takt, och de andra ekorrarna runt omkring är faktiskt rätt trevliga. Jag tänker varken smörja hjulet eller byta ut det, mitt hjul får helt enkelt snurra minst ett år till.... I like it !

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker också köra på som vanligt detta år, undefär allafall!
Gillar också mitt ekorrhjul ;)