fredag, november 7

färjan

Ett riktigt skitprogram !!

Ändå kollar jag, och jag sitter i soffan och skruvar på mig och jag skäms. Jag skäms såååååå mycket..... jag tycker synd om de trasiga själar som är med i detta program. Tänk alla kvinnor som bombarderade kanal5 och ville stoppa programmet innan det började sändas, detta för att programmet skulle förstöra deras äktenskap då de varit otrogna på Färjan. De var helt enkelt livrädda att de skulle synas i TV. Tänk till innan för fan !!

Sist var det ett par som hade sin bröllopsfest på Färjan. De hade en gång i tiden träffats på en färja och ville därför återuppleva alla goda minnen. Så de bestämde sig helt enkelt för att slå till och gifta sig, och sedan ta med familjerna på en kryssning på Färjan. Bröllopsmiddagen var i buffésalen, med öl och vin från tappkranar, sen kunde de partaja vilt hela natten lång. Smaken är som baken !!

Kvinnan/Stammisen som åker Färjan ungefär 100 ggr år, hon var så upprörd för att hon framstog som en prostituerad i TV. Ja, det gjorde hon verkligen. Men i ärlighetens namn så raggade hon tydligen själar till gud, hon predikade tydligen på Färjan. Men allt detta har Kanal5 smidigt och elegant lyckats klippa bort. Det fanns inte en gnutta religiöst över henne, mest kortkort.

Men som bartendern Håkan säger: "Det är hit man strävar, detta är slutstationen för en Bartender !! "

Nästa vecka tittar jag igen....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag avgudar färjan!! Missar inte ett avsnitt! Något av det roligaste som någonsin visats i svensk tv! Killen i baren har verkligen korsdrag mellan öronen! För att inte tala om den skittöntige underhållsansvarige! Han kommer, på egen hand, att göra värmländska till sveriges hetaste dialekt

Anonym sa...

Skitprogram?!
är du inte klok...? de är ju de absolut bästa som går på tv nu!! Förnedrings tv när de är som bäst.. du måste ju se de från rätt vinkel bara;-) hahhaha..

Anonym sa...

Bartendern är det pinsammaste som någonsin gått i ett par skor! Var han inte med i Baren för ett ex antal år sedan oxå? Har bara sett två avsnitt sen jag kom hem, och tror inte jag kommer se några fler.

Anonym sa...

Håller med men jag kan inte låta bli att titta!!!!

Anonym sa...

Hej igen.....
I våras när jag åkte båt med svärfar och H's syskon så stod det filminspelning över hela båten, så du kanske får se mig dansa omkring där och vara pinsam :)

Anonym sa...

Håller med er. Färjan är förnedrings TV på allra hägsta graad. Ett skitprogram som man inte kan missa.....

Svedda - Jo, han var med i Baren. Lika blåst där.

Malin - Ser verkligen fram emot att se dig i TV.