tisdag, november 18

trädgårdstomte nummer ett

Jag har träningsvärk, det känns i ryggen. Det känns bra. Jag gillar att ha träningsvärk, det är en skön känsla.

Önskar att denna träningsvärk infann sig därför att jag varit duktig och kört ett riktigt hårt pass på gymmet. Att jag igår hade svettats och kämpat ända in i det sista, att jag varit helt slutkörd. Men om sanningen ska fram så beror denna träningsvärk på diverse radhustomtssysslor; såsom krattning av löv och flytt av rosenbuskar. Det är skamligt att jag är så otränad så att jag får träningsvärk av att skotta lite jord och kratta löv. Min kropp är definitivt gammal och klen....

4 kommentarer:

Janne sa...

Det låter faktiskt inte bättre =)

Anonym sa...

men krattalöv?! jisses vad redig du är!!!!

Anonym sa...

Men var har du sitt radhus då? På kanarieöarna? Flytta rosenbuskar NU? Här är det snö ute...

Anonym sa...

Klas - Det är snö här oxå idag, tro mig.... det var i sista stunden vi lyckades flytta dessa stickiga buskar.