söndag, november 30

killar modell yngre

Åkte buss häromdagen och hamnade bredvid två killar modell yngre, skulle gissa på ungefär tio år yngre än mig. Den ena killen kändes lite coolare än den andra, det märkte jag genom att den andra lät rätt imponerad av vad den första killen sa. Hur som helst så satt de och pratade konstant hela resan, och när jag satt där och tjuvlyssnade på deras samtal så kände jag mig verkligen gammal....

- Skönt, då slipper man sitta nykter ikväll.
(Jag som börjar tycka det är skönt att sitta nykter, eller iaf dagen efter....)
- Vet inte vem som har festen, typ två tjejer.
(Vadå, man kan väl inte gå på fest om man inte vet vilka som har festen, o man inte är ordentligt inbjuden....)
- Det e fan bra med kårleg, de sollar lixom bort allt patrask.
(Jag trodde det fanns en massa patrask med kårleg....)
- Håll fanan högt !! (= Hejdå)
(Vilken fana ?! )


4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha men det bästa är ju att du hörde en konversation! en kul sådan haha! (själv satt jag på bussen en timme och lyssnade på en tjej ungefär 15 år som sa ba aaaa va och hahahahaha ja ba hon ba vi ba BAH) grrrrrrrrr!!!!

hihi!

KLEM

Anonym sa...

Ja hujedamej va gamla vi börjar bli;)

Anonym sa...

En kväll då jag och A skulle ner på stan vard et ett killgäng bakom oss som tydligen var galet besatta av våldtäkter!!??
Idioter! De snackade bara om det och hur man blir upptäckt mm mm mm... Bizarrt!

Anonym sa...

MAAAAAAAAAAAARIT!!!!

Gissa vad?

Turnédatum
2009-06-25 Borlänge, Peace & Love (akustisk konsert)
2009-06-26 Borlänge, Peace & Love (konsert med rockband)
2009-06-27 Borlänge, Peace & Love (konsert med stora bandet)

2009-07-08 Hultsfred, Hultsfredsfestivalen (återförening med Snoddas)
2009-07-09 Hultsfred, Hultsfredsfestivalen (akustisk konsert)
2009-07-10 Hultsfred, Hultsfredsfestivalen (konsert med rockband)
2009-07-11 Hultsfred, Hultsfredsfestivalen (konsert med stora bandet)