tisdag, november 11

tusentals små okända skalbaggar

En kollegas syster köpte fågelfrön på Willys. De tyckte redan i affären att något kändes lite konstigt med påsen, men de köpte ändå, de ville ju mata fåglarna. Sen när de kom hem så av någon anledning så gick det hål i påsen och alla frön inklusive tusentals små skalbaggar ramlade ner på golvet och rasslade iväg, på några sekunder var de helt försvunna. De hade sprungit iväg och krypit ner i golvet och vid listerna. De bor i ett stort gammalt hus med många skrymslen och vrår, så de var lätt för skalbaggarna att försvinna.

När de sedan gick tillbaka till Willys för att klaga så möttes de av frågan; Vill ni ha en ny påse eller pengarna tillbaka ??!

6 kommentarer:

Anonym sa...

men fy fan! jag hade fått panik och ringt Anticimex...vilket trauma!

Anonym sa...

En ny påse eller pengarna tillbaka?! Prova SANERING AV HUSET, tack!

Anonym sa...

nä fyyy jag tänker på nån sån där supersnuskig skräckfilm! huuu!

mmmm så kompetent personal på sånna ställen hahaha!!

Anonym sa...

Åh, fy faan, jag ryser i hela kroppen när jag läser det. Ser framför mig värsta skräckfilmen med en massa skalbaggar som kryper iväg och som sen kommer tillbaka när familjen sover.....hua!

Janne sa...

Det är väl bara att ta dit Sara P's kollegor. Dom verkar vara för jävliga på att sätta fällor och bedriva djurmord :P

Anonym sa...

Ja, detta är verkligen vidrigt.