torsdag, november 13

jag flyttar in hos peter

Mitt absoluta favorit TV-program just nu är Bonde söker fru. Det är ju bara såååå bra. I love it !! 4 bönder som söker kärleken; en liten flicka, en töntig machokille, en blyg tafatt medelålders karl och en supersnygg jättetrevlig homosexuell man. Detta är helt klart höstens TV-program som jag skulle kunna tänka mig att flytta in i. (och då väljer jag såklart att styra flyttlasset mot Gottröra)

Bögar som dricker rosé och fanta, sjunger schlager och sen gråter.
Hur bra kan det bli ?!! Längtar redan till nästa Onsdag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja hur bra kan de bli?
fast jag har inte sätt de där.. bara ett avsnitt tyvärr. kollar färjan ja ist.. annan dag jag vet men vafan.. hehe..


idagmår jag bättre, vart i skolan. trött men ok!

KRAM

Anonym sa...

I love bönderna! Färjan is också the shit!

Anonym sa...

ja jag håller med!!

D skrattade högt första gången (!) jag urbrast, "Men varför är en sån kille BÖG??" attans gnu so du skulle ha sagt!


Jag vill se hallen :)

Kram

Anonym sa...

Ja det är så najs!
Trevlig helg på dig med!

Anonym sa...

håller med om att Peter är en sköning. Vet ni om att han bott i Hedesunda....och gått på högstadiet i Valbo...?

Anonym sa...

Jaaaaaaa, hörde ngt om Sofiedahl....