tisdag, november 11

kroppsbyte

Min kropp är helt färdig.... batterierna är verkligen slut. Önskar att jag kunde säga att det berodde på träning eller något sådant, men icke. Jag vaknar på morgonen med ont i lederna och huvudvärk. Inte bra. Så idag bestämde jag mig för att vara hemma och vila. Vilket verkar ha varit behövligt, jag sov till kl 13.

Sitter nu och pimplar rött och grönt te, för att få i mig massa nyttiga grejer. Men jag kör varannan vatten såklart.

Hoppas på att batterierna snart ska vara laddade igen, och ny kraft ska infinna sig. Detta suger !!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja detta suger!!
de blir serier och te plus lite plugg idag..

Stor Krya-på-dig-kram!!

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du kryar på dig. Att vara sjuk stinker!
Köp en bra tidning, lite snarre och kura ner dig i sängen och ta det bara lungt!